Vianoce 2017

Ahoj všetci!
Tento rok som sa rozhodla,že urobím niečo ako "report" z našich Vianoc a nie prípravy a napríklad tipy,pretože úprimne som na to vôbec nemala čas :( Ale som štastná,že som si užila krásne sviatky s rodinou a mala som krásny štedrý deň ktorý som zakončila pozeraním ikonických Pelíškov do polnoci :) ktoré som, verte či neverte videla prvýkrát celé :) Aké ste mali sviatky vy?

Náš štedrý deň a dekorácie 









Vianočné momenty



...náš nový člen rodiny od Vianoc - Ella ♡



...a večer v znamení komiksu :)

Tento článok píšem v posledný deň v roku 2017.Musím povedať,že v tomto roku som sa mnohé naučila,prežila krásne chvíle na ktoré budem ešte niekoľko rokov spomínať a uvidela som zase o niečo viac z Európy.Tento rok bol pre mňa veľkým dobrodružstvom,a verím,že ten nastávajúci bude zase tak super ako bol tento.Prajem vám do roku 2018 len tie najkrajšie zážitky,nech ste s ľudmi,ktorí vám vytvárajú úsmev na tvári,a nech sa vám darí vo všetkom čo robíte,čo vás baví a napĺňa :) Tak verím,že sa vám posledný článok tohto roku páčil..


Tak dovidenia v roku 2018!

Alex :)


Komentáre

Obľúbené príspevky

Čaro Vianoc a tipy na darčeky

Moje obľúbené písacie a školské potreby

TOP 3 - najlepšie knihy za poslednú dobu