JESEŇ | 2017


Nosenie šálov a šatiek,mokré topánky od rosy v lístí, čaj v mojom obľúbenom hrnčeku.Tak ja vnímam a prežívam tento rok jesenné dni a som rada,že budem zo šatníka postupne vyťahovať zimné svetre a oblečenie.Tento článok som sa rozhodla napísať preto,že inšpirácií nie je nikdy dosť a verím,že moje fotky splnia práve túto úlohu.Najdete tu dva outfity,moje dekorácie ale aj obľúbené kozmetické produkty.Skrátka,moje radosti a "highlights" jesene.Tak poďme na to!

Moje jesenné outfity

Jeseň je práve tým obdobím,pri ktorom sa rada obliekam v určitých odtieňoch farieb.A inak tomu nebolo ani tento rok.Prvý look je s kabátom,ktorý nosím po celú jeseň.Má krásnu tmavomodrú farbu,dá sa kombinovať s rôznymi materiálmi,je pohodlný a zahreje.K nemu som doladila pásikavú košeľu s kvetinovou aplikáciou,a aby mala tvar,zakasala som ju do tmavomodrej sukne s gombíkmi po celej dĺžke.






kabát - H&M    košeľa - Zara   sukňa - H&M

V druhom looku je moja obľúbená vzorovaná košeľa,k nej jednoduchá dlhá vesta,a čierne nohavice.Aj keď oblečenie v tomto outfite nemá rovnaké odtiene a farby,páčia sa mi na ňom práve kontrasty :)



vesta - Zara   košeľa - H&M  nohavice - H&M

V obidvoch outfitoch prevláda vzorovaná košeľa doladená sukňou alebo jednoducho nohavicami.Táto kombinácia spolu s vestou alebo kabátom je pre mňa jesenná a mám ju rada práve pre jej farby.


 Dva obľúbené kozmetické produkty

Niektoré produkty ste mohli vidieť už v predošlom článku,no medzitým som našla pár tej istej zančky, ktoré rada používam a rada vám ich odporučím.Jednou s nich je tento krém od Kiehl's - Creme de Corphs ktorý dokáže hydratovať celý deň,a pokožka zostáva po ňom jemná a vyživená.Môžete ho používať po sprchovaní,alebo priebežne cez deň.K nákupu tohto krému som dostala aj tri vzorky,ktoré tu majú čestné miesto,pretože mi veľmi vyhovovali.Sú z rady Ultra Facial - Ultra facial cleanser,ultra facial toner a na záver môj obľúbený Ultra Facial Cream.Toto trio dokáže krásne hydratovať pleť a rozjasniť ju.Musím povedať,že tieto vzorky ma veľmi milo prekvapili.





Halloween 

 Môj halloweensky kostým som tento rok urobila v znamení filmu a rozprávky Alica v krajine zázrakov.Klobúk som vyrobila z kartónu a kusov látky,a samozrejme doplnila charakteristické znaky klobúku.Vlasy som natočila,nafarbila farbou na vlasy a natupírovala.Make-Up som chcela trochu inak,no nezohnala som dobrú bielu farbu na tvár a na vytieňovanie tváre nezostal čas :( No s konečným výsledkom som veľmi spokojná,strávila super Halloween a to je to najhlavnejšie :)





Pár dní pred Halloweenom som ešte skúšala aj jednoduchší look a vzniklo z toho toto :).Je to niečo ako lebka,so snahou o kontúrovanie (ale len snahou :) a miesta s trblietkami.Dá sa urobiť do pár minút,a s  úpravou vlasov je to maska ktorá snáď zaujme na párty :)



Verím že vám tento článok navodil jesennú atmosféru! Ako prežívate jeseň vy?
Majte sa pekne
Alex :)
P.S: Tie skoro tri mesice,čo nebol článok,už aj začala zima :) a prípravy na Vianoce,takže v najbližšom článku budú stromčeky,Advent,a pár tipov :)




Komentáre

  1. Jeeee! Zasa jeden super článoček, Alex, vieš proste písať. No, čo dodať... už sa teším na budúci článoček! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

Čaro Vianoc a tipy na darčeky

Moje obľúbené písacie a školské potreby

TOP 3 - najlepšie knihy za poslednú dobu