Najobľúbenejšie kozmetické produkty | Aug/Sep 2017


Ahojte! Tak je tu po dlhšej dobe zase nový článok.V poslednom čase som si obľúbila pár kozmetických produktov,ktoré mi urobili radosť a úsmev na tvári.Sú to práve tieto štyri,tak verím,že sa vám bude článok páčiť a inšpirujete sa!








1. Zoella Scooper Dooper Bath Soak + Zoella Let's Spritz Body Mist
Keď som zistila,že produkty ktoré navrhla známa britská vlogerka Zoe Sugg známa pod menom Zoella, prídu k nám do parfumérií Marrionaud,bola som šťastná,že budem mať možnosť vyskúšať niečo,čo navrhla.Jej hlavný kanál väčšinou nepozerám,ale milujem jej vlogy! Má podľa mňa super tipy na kozmetiku,inšpirujem sa jej oblečením a miestami,ktoré navštevuje.Už dlho som od nej chcela vyskúšať kúpeľovú penu pretože o nej hovorila ako o produkte ktorý sama rada používa.Penu si jednoducho naberiete a rozpustíte pod tečúcou vodou.Páči sa mi jej efekt,v kombinácií s bombou do kúpeľa je úžasná,ale za mňa nestojí za cenu deviatich eur,za polovicu sa dá kúpiť rovnaká v drogérii :(

Naopak som zamilovaná do jej Body Mistu Let's Spritz! vonia sviežo,jemne malinovo a kvetinovo,a tá vôňa je celkovo krásne dievčenská a mám ju strašne rada! Síce nevydrží dlho,ale stála podobne ako pena ale je to ako jemnejšia toaletná voda,takže v pomere cena - výkon som s ňou veľmi spokojná. :) dokáže jemne zjemniť pokožku,a jej obal mi robí radosť vždy keď sa naň pozriem :)


3.Lorea'l Clay mask - Detox
Túto masku som si tak trochu zapožičala od mojej sestry,pretože som na ňu počula kladné ohlasy od blogeriek a youtuberiek.Dokáže krásne vyčistiť póry a vyhladiťpokožku,po zaschnutí sa jednoducho zmyje vodou.Väčšinou ju mám na oblasť pod očami ale dá sa kombinovať s ostatnými maskami v tejto rade,alebo sa môže aplikovať aj na celú tvár.

4. Alverde Brow Gel 
Od letnej dovolenky som si zamilovala tieto farbené gély na fixáciu,uhladenie a jemné zafarbenie obočia.Mám doma dva,no jeden mi nevyhovuje konzistenciou a kefkou na ktorú sa pri pravidelnom používaní nanesie mnoho produktu a potom ho musím otierať a zle sa mi nanáša.Naopak tento gél od Alverde som si zamilovala pre jeho malú kefku,ktorú netreba až tak otierať z nadbytočného množstva produktu,super odtieň a peknú fixáciu obočia.Nevydrží dlho,ale ja ho používam väčšinou na formálnejšie udalosti,tak mi to až tak nevadí.Je možné,že už nie je v ponuke značky, lebo to bola myslím ešte letná kolekcia,ale niečo podobné tam určite bude :)

Prajem vám krásny začiatok jesenných dní! Majte sa pekne :)




Komentáre

  1. Ako ty robíš také úžasné fotky?! Každopádne moc dorý článoček!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,som rada že sa páčia a že sa ti páči aj článok! :) aj keď s nimi niesom moc spokojná..

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

Čaro Vianoc a tipy na darčeky

Moje obľúbené písacie a školské potreby

TOP 3 - najlepšie knihy za poslednú dobu