Tri letné outfity | 2017


Ahojte!
Konečne tu máme leto a spolu s ním krásne slnečné počasie a dovolenky. Preto som sa rozhodla, že vás možno trochu inšpirujem a ukážem vám moje tri obľúbené letné outfity.V lete najviac preferujem ľahkosť outfitu kvôli letným teplotám ale mám rada keď vyzerá pekne :) Tu je malá ukážka skombinovania látok,vzorov a doplnkov :)



Šaty - ZARA  Okuliare - Ray Ban
Tieto šaty mám snáď zo všetkých najradšej! Sú podľa mňa do divadla,k preskúmávaniu mesta ale aj na neformálnu udalosť. Jednoduchú farbu a strih s odhalenými plecami ktorý je teraz v kurze som doplnila len jednoduchými okuliarami a pohodlný variabilný outfit je na svete!



Tričko - Napapijri  Sukňa - Bershka  Okuliare - Ray Ban
Tento outfit by som nazvala trochu turistickým pretože je extrémne pohodlný :) Rúžové jednoduchšie tričko s pásikavou aplikáciou na golieri som doplnila mojou obľúbenou kvetovanou sukňou a nasadila tie isté jednoduché okuliare :) štýlové ale zároveň celkom pohodlné nemyslíte?

Outfit č.3
Šaty - H&M  Okuliare - F&F
Romantické šaty s tylovou jemnou sukňou ako stvorené na prechádzanie sa po malých uličkách mesta som už len doplnila doladenými okuliarami v tej istej farbe a môžem vyraziť!

Budem rada,ak sa inšpirujete mojimi outfitmi na leto a skúsite skombinovať rôzne farby a vzory :) Majte sa krásne a užívajte leto! (aj keď teraz skôr pod mrakom :)

P.S.: Tento článok som písala ešte v strede prázdnin,keď bolo krásne a myslela som že tento článok bude aktuálny,no teraz ako sa ochladilo ani moc nie je :) ale dúfam že Vám leto pripomenuli aspoň slnkom zaliate fotky z talianskej Kalábrie!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky

Čaro Vianoc a tipy na darčeky

Moje obľúbené písacie a školské potreby

TOP 3 - najlepšie knihy za poslednú dobu